نگاهی به ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW10M (بخش اول)
نوشته شده توسط : والریا

طراحی و ساخت

به صورت کلی ماشین های ظرفشویی را می توان در سه دسته ماشین های ظرفشویی مبله، ماشین های ظرفشویی توکار و ماشین های ظرفشویی رومیزی قرار داد. ماشین ظرفشویی مدل SMS46NW10M در دسته ماشین های ظرفشویی مبله با پهنای 60 سانتیمتر قرار می گیرد. دستگیره های درب در این مدل نیز همانند سایر مدل های دیگر به صورت توکار و پاکتی طراحی شده اند و همچنین بهره گیری از صفحه نمایشی که وضعیت ظرفشویی و همچنین چرخه شستشو را نمایش می دهد در کنار کلیدهای فشاری که قابلیت ها و برنامه های ظرفشویی را کنترل می نمایند، از دیگر مشخصات ظاهری این محصول می باشد.

صرفه جویی در مصرف آب و انرژی

به منظور صرفه جویی در مصرف آب نیز از تکنولوژی ها و قابلیت های برجسته ای در این ظرفشویی استفاده شده است که از جمله آنها می توان به سنسورهای Aqua Sensor و همچنین تکنولوژی Active Water اشاره نمود. براساس این تکنولوژی همواره آب استفاده شده در ظرفشویی به منظور آبکشی ظروف، به میزان برابری در تمامی ظرفشویی پخش شده و همچنین با سرعت بیشتری گرم می شود، به علاوه این تکنولوژی با توجه به سنسورهای موجود، میزان آب مصرفی را نیز کنترل می نماید تا علاوه بر کاهش مصرف انرژی، مصرف آب نیز به حداقل برسد، همچنین سنسورهای Aqua Sensor نیز با اندازه گیری میزان چربی و مواد غذایی موجود در آبی که در مراحل آبکشی استفاده شده است، تشخیص می دهند که آیا ظروف به آبکشی بیشتری احتیاج دارند یا خیر.




:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی بوش مدلSMS46NW10M , ماشین ظرفشویی مبله بوش , ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش , ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS46NW10M , قیمت ظرفشویی بوش SMS46NW10M ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: